torsdag 22 april 2010

Generationsfråga?

Jag vet inte men det kan vara en ren generationsfråga eller så är det jag som inte fattar grejen. Det jag svamlar om är tatueringar, i dessa vårtider är det många som utsmyckar sig, när jag var yngre ville jag gärna ha en tatuering men jag vågade aldrig ;-)

Jag tycker det kan vara snyggt med en eller annan snygg tatuering men nuförtiden är folk fullklottrade med tatueringar. Det tycker jag ser för jävligt ut faktiskt, unga tjejer och killar som ser ut som klotterplank. De kommer antagligen att ångra sig längre fram i livet, det tror i alla fall jag. Dessutom är det ju dyrt att tatuera sig, hur har folk råd? Förr vet jag att en del tyckte det var häftigt eftersom det var så ovanligt, okej det kan jag köpa men idag är det ju hur vanligt som helst.

Ja ja, folk gör som de vill men jag fattar inte grejen även om jag vill ...../A

3 kommentarer:

  1. När vi hamnar på hemmet om en massa år kommer personalen att beskriva oss som "hon den där utan gaddningar"... hahaha

    SvaraRadera
  2. OJ, kommentarer hos mig, tack för dem ;-)

    SvaraRadera