lördag 24 april 2010

Våren.....

Känns att våren är här, det kliar och jag nyser hela tiden. Tar jag mina tabletter blir jag helt avtrubbad och sover hela tiden, i eftermiddag slocknade jag och sov i tre timmar. Jag hade tänkt att rensa ur uterummet och bära ner dynorna men jag orkar bara inte.

På förmiddagen städade vi och matade alla barnen efter det var jag på mammografi. Här i den lilla staden har de lagt ner mammografin och de utgår från Borås i en stor vagn som de ställer på ett bra ställe. I vår stad står den utanför Maxi, så man kan köpa två liter mjölk efter man klämt brösten. Det är andra gången för mig och denna gång var det en manlig klämmerska ;-) De hade en helt ny apparat och det gjorde inte ont alls vilket känns bra.

Ikväll slöar vi inomhus men imorgon lovar jag mig själv att ta tag i uterummet ...../A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar