lördag 24 april 2010

Nätvänner!

Har varit aktiv under många år på nätet men jag förundras fortfarande hur människor agerar när de tror att de är anonyma. I min värld så skulle jag aldrig ha varken 5 eller 40 nicknamn, jag har fullt upp att vara mig själv.
Å andra sidan har säkert en del goda avsikter ändå men varför ska man låtsas vara någon annan?
Det måste vara enklare att vara sig själv för då kommer man ju ihåg vad man sagt och gjort.

En god vän som jag träffade på nätet för flera år sedan och som jag umgås med ibland sa igår:
-Ankie, du är ju precis lika dan i verkligheten! Det påståendet tog jag som en riktigt fin komplimang ...../A

4 kommentarer:

  1. Så sant som det är sagt...

    SvaraRadera
  2. Undrar ibland om jag är likadan i verkligheten?:)


    /KFK alias Sambody alias L-G

    SvaraRadera
  3. Det kan man fundera över, tycker att du var ganska blyg men å andra sidan pratr du ju alltid på in och utandning. En spännande blandning vill jag säga ;)

    SvaraRadera