tisdag 13 juli 2010

Allsång med goaste Lilian!

Riktigt varmt och riktigt kul hade jag kväll, jag var på Allsång på Liseberg med Lilian. Hon är en allsångsräv medans jag varit med en gång tidigare för många år sedan. Idag var det Sanna Nielsen, Timo Räisänen och min favvis Kalle Moreus. Vi sjöng som tusan och hamnade i rutan ett par gånger. Det roligaste var det sista numret "Hallå du gamle indian" då hade vi riktigt kul   :-)

En annan sak var att jag träffade på en gammal cybervän som jag aldrig träffat IRL, jag fick henne och Lilian på samma bild. De är ju trots allt vildingar precis som jag :-)


Efteråt promenerade jag och Lilian i sommarregnet ner till avenyn och tog en öl. Lite blöta men väldigt glada med all glädje inombords ...../A

4 kommentarer:

  1. Hahaha
    Sicken kväll... Och sicka bilder:-)
    Du e la för go!!!

    SvaraRadera
  2. Å jag blir så arg på mig själv, glömde ju att ta kort på er två....Roligt att du hittade mig Ankie. Kram på er

    SvaraRadera
  3. Jag såg dig så tydligt, jaaaa där är ju Kicki :-) Fast jag hade ju sett på fb att du skulle komma.

    SvaraRadera