lördag 17 juli 2010

Lugnet sprider sig

Fattar inte hur jäkla lugnt det är här nu, alla mår bra och är glada. Själv har jag en energi som fullständigt flödar :-). Den energin har inte visat sig på ett tag så nu när huset är städat, ska jag ge mig på mitt land. Har ni sett vilket potatisland jag har :-)
Tyvärr växer ogräset lika mycket men det ska bort till veckan som kommer är min tanke. Efter jag gjort det ska jag måla vardagsrummet, det ska bli kanonkul. Om det inte blir rekordvärme igen förståss,  för då ska jag bada och slappa och ladda batterierna igen.

Min vinranka växer också som tusan och det finns hur många klasar som helst. Det ska bli intressant om de hinner mogna i år, det gjorde ju de faktiskt förra året.

Det är allt gott och ha en egen oas även fast det är dötrist att klippa gräset ..../A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar