tisdag 27 juli 2010

Allsång :-)

Igår så var jag och Lilian på Allsången igen, vi har sådan tur så hon har så goa kompisar som Anna och Christer med dotter Jolin som höll så bra platser till oss. Det var Lillbabs, Cookies n Beans och den så goe goe Andreas Johnsson. Stämningen var fantastisk och jag har aldrig sett så mycket folk på Liseberg. Jag och Lilian skulle köpa lite mat men köerna var enorma så vi fick nöja oss med varsin liten påse chips.

Det är inte nådigt att försöka ta sig in på Allsången när man väl gått ut, ilska tanter hytter åt en och skriker -Nå är det dags att kommma nu!!!!!
Väll inne igen tog vi plats nere vid teknikbåset eller vad man ska säga, där satt vi perfekt. Lotta skötte sig med den äran i alldeles för stora röda högklackade tygskor, vi lärde oss att vi skulle ha hårsprej i skorna om de var för stora. Nu har jag aldrig tänkt mig ha så höga klackar men intresseklubben noterade ;-)

Vädret var fantastiskt och vi sjöng och sjöng, när Andreas skulle sjunga för oss i pausen lade han sig på knä framför Lilian, bådehon och jag tappade fokus ;) och så här blev kortet ;)

Man kan inte alltid ha fokus men ibland hade varit kul ;-)
Lite skakig bild men ack så nära, detta var ögonblicket innan han låg framför Lilian och såg trånande in i hennes ögon ;)
När jag stunnat mig lyckades jag få en bra bild på en av de goa tjejerna i Cookies n Beans

Nästa måndag så återkommer vi, det är glädje att sjunga med en massa goa människor ..../A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar