fredag 30 juli 2010

Sista veckan!

Den här veckan skulle jag varit med Lilian hos en nätvän till oss i Falkenberg, men ack vad det krånglade. Barnens far har varit på äventyr i ett land långt härifrån och blev försenad och tyvärr fick jag ingen barnvakt. Jag har i alla fall umgåtts flitigt med bästa Eva och knutit kontakt med J igen, det känns bra. Dessutom har en gammal vännina hört av sig efter 25 år och det tycker jag är så roligt, tack goa Kacka att du hörde av dig <3
Vädret har ju inte varit det bästa heller men jag har fått städa nästan hela huset, igår röjde jag kylskåpet och städade ut gammal och onödig mat. Källarvånigen är städad och mellanvåningen ser helt okej ut. Till och med trädgården börjar arta sig, men landet tar emot så jag tror jag struntar i det helt enkelt. Jag tar upp min potatis resten bryr jag mig inte om.

Möbler är inköpta och jag pysslar och donar hela tiden men idag så har jag slappat och sovit bort nästan hela dagen i regnet. Var på Willys och bunkrade upp och lagade mat till ungarna mer har jag inte gjort idag.
Favoritmyset hos oss är tacos och vi mös med många tända ljus, imorgon ska barnen till sin far som de verkligen har saknat. Själv börjar jag jobba på måndag och då blir det Allsång med Lilian och Lotta igen ..../A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar