torsdag 5 augusti 2010

Att må bra i själen!

Hur gör man det egentligen?

Egentligen har jag ingen aning men jag vet att mår man bra så flödar energin i kroppen och man får helt plötsligt något gjort. Jag till och med motionerar frivilligt numera och blir inte grinig och trängd utan gör det helt automatiskt. Bara en sådan sak trodde jag aldrig skulle hända faktiskt ;-) Motionerar gör jag varje dag mellan tåget och jobbet i och för sig men den där extra motionen känns fantastisk nu.

Barnen har varit hos sin far en vecka innan han åker iväg på sitt äventyr igen. För att hinna ladda batterierna inför hösten åker jag och en vän tiil Halland över helgen. Vi ska umgås och passa på att sola och bada, det ska bli så underbart med salta bad. Min goa väninna Eva ställer upp och passar barnen en natt så att jag kan vara borta en extra dag, puss vännen <3

Så ha det så bra alla läsare, det ska jag ha  ....../A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar