måndag 9 augusti 2010

Det där med vänner!

Den sista månaden har jag verkligen förstått vilka goa vänner jag har, både de gamla och de nya. Senast en vän ställde upp var nu i helgen, goa vännen Eva avstod frivilligt en karaokekväll för att vara hos mina barn när jag förlustade mig i Halland. Den lilla rackaren talade inte om för mig att hon missade detta enbart för att jag skulle ha en helg i sus och dus. Det kallar jag kärlek banne mig <3

Väl där i Halland med en ganska ny vän smsade en gammal vän mig: -Är du här? Det var min väninna Katharina som har sin husvagn uppställd där vi var i helgen. Hon hörde av sig via facebok för ett par veckor sedan och det var på tiden ;-) Det var nästan 30 år sedan vi träffades sen sist och vi pratade på som om det var i förrgår. Min nyasate vännina Lilian var givetvis med i helgen och genom henne har jag fått en ny vän som heter Lars. Visst är det häftigt att det bara sprider sig de goda vibbarna ....../A

4 kommentarer:

  1. Vänner kan man inte ha för mkt av.

    Du behövde nog en kulig helg.


    JP

    SvaraRadera
  2. Det blev en härlig helg med Lilis och Gryft ;). Du får ta med dig ståkkholmarn och hälsa på oss JaffaPaffa ;)

    SvaraRadera