lördag 7 augusti 2010

Myspys!

Jag har varit borta ett par nätter och förlustat mig i en liten stuga i Falkenberg. Så här omhändertagen var det längesedan jag kände mig. God mat, god dryck och långa nätter med gott sällskap ger ny energi till batterierna.
Värdens specialité var knyten, det gick att välja på korv eller laxvarianten. Mycket goda kan jag lova!

Efterätten fick vi "grilla" själva då glöden i grillen hade tackat för sig, det var så gott att sticka in en chokladbit i den här vita varma härligheten mmmm.


Dagen har tillbringats i värmen på stranden, jag är stolt innehavare av både ny härlig solbränna och fina snäckor ...../A

2 kommentarer:

  1. härligt! här deppas det över att solbrännan märkbart börjat försvinna. buhu.

    SvaraRadera
  2. vad vi har haft det fint :-)

    SvaraRadera