söndag 1 augusti 2010

Det klarnade upp!

Rätt som det var i spöregnet och jag hade dammsugit och burit upp alla CD-skivor som ska sorteras sprack molntäcket upp och solen kom tillbaka. Satte mig trädgården i solstolen med en bok och somnade som en gris i solens sken. Fick ett chockartat uppvaknande av att grannen katt hoppade upp i knät på mig.

Kompisen lovade att ta med sig en fet hamburgare när hon var på väg hem från stan men icke. Så jag fick till slut laga mat själv.


I och för sig tror jag att min egenhändigt lagade mat var både nyttigare och godare ;)

Barnen har varit hos sin far ett dygn och jag saknar dem redan så det gör ont. Imorgon blir det jobb igen och då kommer jag få annat att tänka på ...../A

2 kommentarer:

  1. Det ser mycket godare än en hamburgare,riktig sommar mat! :-)

    SvaraRadera
  2. Mmmm det var gott mu du tro, egen sallad och potatis.

    SvaraRadera