söndag 1 augusti 2010

Augusti!

Och regnet det bara öser ner, i början av semestern var det en kanonsommar men de sista veckorna kan man inte säga detsamma om. Idag har det öst ner sedan jag vaknade, rätt skönt för jag är helt ensam hemma. Det var längesedan jag var det så det känns extra mysigt. Igår var vi ute i natten och det var en riktigt härlig kväll med många skratt, sådant gillar jag.

Imorgon börjar arbetet igen och det ska faktiskt bli kul att åka dit igen, Om vädergudarna inte är för irriterade blir det Allsång igen tillsammans med Lilian, vi får se om vi kan lura med oss Eva också. Temat för denna gång är: Kärleken är evig och det tycker jag passar på oss tre :-) Det är Jill Johnson, Rigo och Anna Bergendahl som ska underhålla oss, så det kommer bli kul.

Vad ska man göra idag då? Kanske ta upp alla CD-skivor som ligger i en hög i källaren och sortera upp dem igen nu när jag kan poppa i vardagsrummet igen. Eller ta ett långt bubbligt bad med min bok jag läser just nu: I djävulens sällskap, det tycker jag lät passande ......./A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar