söndag 21 mars 2010

Bloggar vid TV:n

Just nu ser jag en reklam för nästa avsnitt av Hollywoodfruar, förresten det är visst just i detta nu. Verkar totalt sjukt, en kvinna säger att hon åt en räka till middag för att hon ville förlora i vikt som uttryckte det. Nu är det en kvinna som handlar rosa rosor till sin Barbiefest,  Hon smyckar sin toa-holk med en rosa ros som ligger och guppar *häpnas*. Undrans hur gamla dessa damer är, troligtvis i min ålder ;)- Men jag har inte casting för manliga bartenders till mina Barbiefester och dessutom brukar jag inte pinka på rosa rosor heller ;)

Nu har en annan kvinna en dekoratör hemma för att pynta granen, de fluffar amerikanska rosetter. De hänger upp gardiner i granen, själva granen syns inte. Nu är det reklam, det passar mig utmärkt, jag åker och tränar istället ...../A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar