onsdag 3 mars 2010

Vårkänslor!


Efter ett par dagar med ganska tråkiga upplevelser och en bortplockad blogg så spritter det i kroppen på mig. Visst är det kallt ute på morgonen men vad gör det när himlen är blå och solen värmer min kind.

Det riktigt kliar i fingrarna att köpa vårblommor att sätta i krukorna utomhus. Tyvärr så får jag nog vänta tills jag kan gräva ut dem ur snön först ;-). Jag koncentrerar mig istället på att köpa stora härliga fång med tulpaner som jag har på köksbordet. Det finns inget härligare än att få en stor bukett med tulpaner gärna i hela regnbågens färger.

Det är det lilla som gör det och just nu gör ljuset, den knastriga snön och solen mig yster ...../A

1 kommentar:

  1. Tulipaner... Solen som värmer i lä... Barnen som vill springa utan jacka ocu vattnet som rinner under isen på trottoaren... Jag ser slutet:-)

    SvaraRadera