fredag 19 mars 2010

Fredagsmyyyys!

Vi följer reklamslogans i Sverige kom jag på. För några år sedan var det ....kyckling på fredag lalalala och nu är det .....fredagsmyyyys

Så skönt att arbetsveckan är över, känner mig helt utmattad. Nu vill jag mysa med de mina, dricka ett glas gott vin och sova länge imorgon. Undrar om jag får det, det är ju en träningsdag ;-)

Sonen har beställt en rejäl köttbit men själv är jag sugen på räkor, det får nog bli en kompromiss tror jag. Ha en underbar helg och jag sänder en speciell tanke till Kicki http://laijnen.wordpress.com/ ...../A

2 kommentarer:

  1. 1. Kompromissen mellan en rejäl köttbit och räkor blir spännande att få beskriven...:-)

    2. trots att jag varit hemma hela vecka kan jag bara hålla med om att helgen kom ovanligt lägligt just nu...

    3. Tack för titten hos Kicki...<3

    SvaraRadera
  2. TACOS = veckans överaskning ;)
    Vi har fem ungar hemma, fyra är vakna och en sover.
    Lilla goa Kicki *kram*

    SvaraRadera